Ingyenes PDF: 5 FÁJDALMASAN UNALMAS TÉMA NŐKNEK, AMIT feltétlen KERÜLJ el randin és társkeresőn. És miért ezeket?

Ismerkedés teszt

Te mennyire vagy jó a csajozásban? Most kiderül!

Első randira mit választasz?

A, Pattogatott kukorica + mozi.
B, Romantikus séta egy vízparton.
C, Gyertyafényes vacsora.
D, Egy ital, közel a lakásodhoz.

(A teszt eredményét emailben kapod meg.)

Melyik "képesség" a legfontosabb egy randin?

A, A csóktudás.
B, Tartani a szemkontaktust.
C, Flörtölni és véletlenül megérinteni.
D, Nyugodtnak maradni.

Ha egy nő nem válaszol az sms-edre több nap elteltével sem mit írsz neki?

A, Hahó! Eléggé összezavartál. Azt hittem te is szeretnél tőlem vmit?
B, Helló, mi a helyzet veled?
C, Lenyűgöző, ez a vmi teljesen rád emlékeztet!
D, Valószínűleg elraboltak az UFO-k. (Más okot nem tudok elképzelni, amiért nem hívtál vissza.) Remélem a kísérletek nem olyan kemények, mint mondják...
E, Szívás vagy cica, mert én totál király csávó vagyok!

Ha beszélgetsz egy nővel mire figyelj? (Még 2 kérdés maradt.)

A, A melleire.
B, Arra, hogy mit mondok következőnek.
C, Ő mit mond és csinál.
D, A saját testbeszédemre.

Nindzsák vagy kalózok?

A, Nindzsák.
B, Kalózok.
C, Nem tudom eldönteni / nem értem.

Szívesen néznél videókat, filmeket ill. olvasnál cikkeket az ismerkedéssel kapcsolatban?

A, Naná, miért is ne?
B, Igen. Nem veszthetek vele semmit.
C, Nem, köszönöm. Én már mindent tudok erről.

Ne hülyülj már, nyomj egy igent!

A, Igen. Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve ez lett a végső válaszom.

Hová küldjem a pontszámod ill. a helyes válaszokat?

+ Ezeket is adom mellé

  • Tippeket a társkereső oldalakhoz, amelyek segítségével több választ fogsz kapni
  • Cikkeket, amik segítenek neked az ismerkedés pszichológiája mögé látni
  • Csajozással kapcsolatos filmeket, videókat, amik több, mint tanulságosak (nem a tv szintje)

Leiratkozás: 1 kattintás

Lehetséges, hogy elgépelted?

Igen, ez a helyes:
Igen, átírom.
Nem, ez a helyes, amit beírtam:

8 pofátlanul egyszerű tipp az érzelmi fájdalom enyhítésére

Nevettek, amikor elmeséltem, hogy csajozási anyagot vettem. De amikor meglátták mennyi választ kaptam, na akkor egy életre megjegyeztem az arcukat.

Hogyan enyhíts a fájdalmadon?

8 pofátlanul egyszerű tipp az érzelmi fájdalom enyhítésére

Kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy elviselhetetlennek érzed a fájdalmad. Ha szeretnél rajta enyhíteni segítségedre lehetnek ezek a tippek. Ha megfogadod őket, akkor az érzelmi krízishelyzeteket sokkal könnyebben átvészeled, mint egyébként.

1. Tölts több időt önmagaddal

Ha szeretünk valakit, akkor azzal a személlyel minőségi időt töltünk. Ha a fájdalom jelen van a szívünkben és az elménkben, akkor az önmagunkkal eltöltött idő a legnagyobb ajándék melyet adhatunk önmagunk számára.

Hasznos ha olyan tevékenységet választasz, ami nem passzív (mint pl. a tévé, a filmek vagy a számítógép). Helyette érdemes sportolni, kirándulni, városnéző körútra indulni, még akkor is ha minden porcikád tiltakozik ez ellen.
Fordíts időt arra, hogy felismerd, elfogadd és szeresd azokat a dolgokat amelyek hozzád tartoznak. Jó esély van arra, hogy meglepődnél ha tudnád, hogy mennyi ember szeret téged.

2. Elfogadás

Fájdalom

Engedd el a haragot, undort vagy a frusztrációt melyet önmagad, és jelen valóságoddal szemben érzel. Fogadd el azt ami van, fogadd el azt amin keresztül mész. Persze ezt könnyebb kívülről tanácsolni, mint ténylegesen megcsinálni, de talán nem lehetetlen.

3. Adj időt magadnak!

Időbe telik az érzelmi fájdalom elfogadása ami az életünkben dúl. Adj magadnak időt, pihenj, hogy meggyógyulhass és hogy teljesen felépülj. Légy önmagadhoz kedves és higgy benne, hogy minden úgy történik ahogy annak történnie kell.

4. Engedd hogy a természet gyógyítson!

Tölts több időt a szabadban, emlékezz arra, hogy Te is a természet része vagy. Engedd meg, hogy a természet legyen a bölcs barátod, és tanítód. Engedd meg neki, hogy segíthessen rajtad! Segíteni fog, de ehhez meg kell látogatnod. A háziállatok is csodákra képesek!

5. Ismerd fel, hogy nem te irányítasz!

Tartózkodj az olyan kijelentésektől, hogy "Már annyi ideje érzem magam rosszul. Ennek már régen el kellett volna múlnia. Miért tart ennyi ideig ez?"

Engedd, hogy a dolgok a természetes útjukon haladjanak. Engedd meg önmagadnak, hogy a saját tempódban gyógyulj. Engedd el a gyógyulás folyamata felett való irányítani akarást. Ne akard felgyorsítani a regenerációs folyamatot, úgysem lehet.

6. Szeresd el a fájdalmat!

Érzelmekkel teli csecsemő

Ez a kijelentés furcsának tűnhet elsőre. De vannak olyan idők, amikor a fájdalom megköveteli azt, hogy érezve legyen, és követeli a fókuszált figyelmed. Vannak idők, amikor át kell érezni a fájdalmat. Ismerd meg a fájdalmadat és azt, hogy pontosan mi áll mögötte.

7. Kérj segítséget!

Vedd körbe magad boldog és vidám emberekkel. Azok az emberek, akik képesek téged megnevettetni, akik képesek másként tekinteni a dolgokra, mindig megmutatják, hogy mindig van valami ami a jövőben vár, és érdemes küzdeni érte.

Sok gyógyító van, life coach-ok, konzultánsok, terapeuták, akik arra szakosodtak, hogy embereket átsegítsenek a nehéz időszakokon, és ha valakinek a barátokon és a családon kívül van szüksége valakire.

8. A fájdalom nem tart örökké

Ha még mindig élsz, és lélegzel, azt azt jelenti, hogy duzzadsz az életerőtől. Állj fel és porold le magad! Ne engedd, hogy az éppen érzett fájdalom "elhitesse" veled, hogy az egész életed csupa fájdalom és keserűség. Persze ez nem igaz! Mindnyájunk életében vannak gyönyörű dolgok, és ezeket a dolgokat csakis magadnak köszönheted.

Randi Ismerkedés Szexualitás Önismeret Társkereső oldalak Egyéb

Nevettek, amikor elmeséltem, hogy csajozási anyagot vettem. De amikor meglátták mennyi választ kaptam, na akkor egy életre megjegyeztem az arcukat.


 
Oszd meg Google+ -on! ;)
Oszd meg FaceBook-on! ;)

Liktor Gábor
Párkapcsolati tanácsadó oldala

Női tesztek | Önbizalom a csajozásban
Így ismerkedek online | Kérdésem van